Sertailah #TolunaLove dan menangi 15,000 Mata!

Kami mahu melihat cinta anda! Haiwan kesayangan anda, kawan karib anda atau kereta anda, tunjukkan kita segala-gala yang anda cintai! sertailah peraduan Instagram dan Twitter baru kami: #TolunaLove! Seperti biasa,dua pemenang akan membawa pulang 15,000 mata – satu dipilih daripada Instagram dan yang lain dipilih dari Twitter.

FebruaryLove_MY.jpg

Untuk menyertai peraduan ini, sila:
• Ikut @Toluna di Instagram atau Twitter, bergantung kepada platform anda masuk dari
• Pilih gambar senyuman anda, muat naik ke Twitter atau Instagram
• Tag gambar anda dengan hashtag #TolunaLove
• Anda mesti mengikuti @Toluna di kedua-dua Twitter dan Instagram untuk layak

Peraduan ini adalah Instagram & Twitter Eksklusif. Anda mesti menghantar gambar anda antara 1 Februari dan 28 Februari untuk mengambil bahagian.

kami amat berbangga untuk mengumumkan pemenang #TolunaSmile! Antara beratus-ratus penyertaan, amal_enna telah dipilih daripada penyertaan Instagram , nancymglay dan terpilih melalui Twitter. Mereka masing-masing akan menerima 15,000 mata. Tahniah!

 

Semoga berjaya! kepada mereka yang memasuki #TolunaLove! Kami berharap untuk melihat penyertaan anda.
Pasukan Toluna

* Peraturan Promosi: Pemenang akan dipilih secara rawak pada 8 Mac 2017 pada pukul 05:00 EST dan mesti mengikut arahan peraduan. Anda mesti mempunyai akaun Toluna.com atau bersedia untuk membuat akaun untuk menerima mata. Mata akan diberikan kepada pemenang dalam masa 5 hari selepas peraduan ini tamat dan akan dikredit terus ke dalam akaun pengguna. Pemenang akan diberitahu di Instagram atau Twitter penyertaan yang mereka menangi. Kandungan tidak boleh mengandungi bahasa lucah, menghina, mengancam, kesat, mengganggu, memfitnah, tidak benar, mengelirukan atau menceroboh privasi orang lain. Toluna berhak untuk mengkaji semula semua kandungan, dan menahan mata bonus dari mana-mana pengguna yang melanggar peraturan yang dinyatakan di atas